Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Ο κρυμμένος λεμονόκηπος

Αχ τι σου είναι αυτή η Πόλη! Όλο εκπλήξεις και κρυμμένα μυστικά. Διάθεση για αναζητήσεις να'χει κανείς και τα ενδιαφέροντα μέρη δεν θα τελειώσουν ποτέ.
Ότι δεν φαίνεται, δε σημαίνει οτι παύει να υπάρχει, λέει ένα ρητό. Και επειδή αυτό ισχύει,δε θα μπορούσα να μην χαρώ στην ανακάλυψη του κρυφού λεμονόκηπου. Κάτι σαν την Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων. Μου παρουσιάστηκε μέσα από μια κανονική είσοδο κτιρίου, όχι μια θαυμαστή χώρα βέβαια, αλλά ένα θαυμάσιο μέρος για να περνάω τις ωραίες μου στιγμές.
Η είσοδος του Λεμονόκηπου. Δε πάει ο νούς σου με τίποτα, ότι δε πρόκειται για ένα κοινό κτίριο.
Εισχωρώ λοιπόν στο σκοτεινό εσωτερικό
Κατεβαίνω τα σκαλοπάτια, σαν να κατεβαίνω σε υπόγειους κόσμους
Περιπλανώμενος σε θολούς διαδρόμους. Που να τελειώνει άραγε;
Κατεβαίνοντας και άλλα σκαλοπάτια. Θεέ μου,που πάμε;
Ξαφνικά, ανοίγει ο τόπος, όλα αλλάζουν! Οχι δε φτάσαμε στον άλλο κόσμο. Είμαστε στον Λεμονόκηπο!
Ένα κήπος που τόσο λείπει σε όλες τις μεγαλουπόλεις. Όσες φορές κάθομαι εκεί, ταξιδεύω στον χρόνο,πηγαίνω πολλές δεκαετίες πίσω. Ώρες-ώρες είναι σα να βρίσκομαι σε παλιές ασπρόμαυρες ταινίες. Έτσι θεωρώ οτι απολάμβαναν οι παλίοι κάτοικοι τον καφέ και την βόλτα τους. Με ηρεμία και χαρά, ανάμεσα στις πανέμορφες λεμονιές.
Οι λεμονίες φορτωμένες με λεμόνια είναι φυσικά παντού
Ίσως υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να απολαύσει κανείς στον Λεμονόκηπο. Μπύρες, διάφορα άλλα ποτά ή και φαγητό. Μην τολμήσει όμως κανείς να μην δοκιμάσει τις λαχταριστές και δροσιστικές λεμονάδες του! Αξίζει!
Πραγματική απόλαυση οι λεμονάδες του Λεμονόκηπου!
Στην υγειά σας λοιπόν καλοί μου φίλοι! Και αν κάποια φορά, σε κάποιο μακρινό μέρος, ακούσετε φωνές, γέλια, χαχανητά και ακολουθήσετε τα μικρά και σκοτεινά μονοπάτια, ίσως βρείτε τον δρόμο...όχι για το στρουμφοχωριό...αλλά για τον Λεμονόκηπο!

8 σχόλια:

  1. Σε ποιο σημείο της Πόλης βρίσκεται αυτό το μαγαζί; Είναι εύκολο να μου απαντήσετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και είναι εύκολο φίλε μου.Kαθώς κατεβαίνεις την Ίστικλαλ,στο λυκειο Γαλατά,στον αριστερο δρόμο.Yeni Çarşı 98.
      Καλή επίσκεψη.
      Θοδωρής

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ ια την απάντηση. Σε πρώτη ευκαιρία θα το επισκεφθώ.

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ έμεινα αφωνος όταν το επισκέφτηκα. Είδες την τουαλέτα με το φυτεμένο δένδρο μέσα? Χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πούμε βέβαια Στέλιο μου πως ο λεμονόκηπος μόνο κρυμμένος δεν είναι πιά.Όποτε πηγαίνω είναι γεμάτος και είναι πλέον ευρέως γνωστός στον περισσότερο κόσμο.
      Χαιρετίσματα στην όμορφη Θεσσαλονίκη!
      Θοδωρής

      Διαγραφή
  3. εγω δεν ειμαι απο την πολη ομωσ ημουν ερωτευμενη πριν καλα καλα την γνωρισω, απο το 1982 οταν την επισκευθηκα για πρωτη φορα.Αργοτερα το 1987 γνωρισα τον αντρα μου που ηταν γεννημενοσ εκει και ηρθε στην Ελλαδα οταν ηταν 14 χρονων.μηπωσ αυτο ειναι κισμετ?. Παντωσ με πρωτη ευκαιρια λατρευω να πηγαινω γιατι δεν την ΄΄χορταινω ΄΄ παρ ολεσ τισ 7 φορεσ που την εχω δει.βρισκω ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ την παρουσια σασ και σασ ευχαριστω για τισ πληροφοριεσ σασ, τισ οποιεσ εστειλα σε ολουσ τουσ φιλουσ που αγαπουν την Πολη απο Γαλλια μεχρι Μαυρικιο.Ελπιζω τα γεγονοτα να ληξουν οσο γινεται ηρεμα. Να προσεχεται.Κατερινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα για τα καλά σου λόγια. Εύχομαι να έχεις καλή περιπλάνηση εδώ και ευχάριστες στιγμές.
      Θοδωρής

      Διαγραφή