Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Αχ γλυκειά μου Πόλη!

Είχα πολλές φορές σχεδιάσει να επισκεφτώ τον πύργο του Λεάνδρου ή πύργο της παρθένας (διαλέγεις ποιά εκδοχή του μύθου σου ταιριάζει) ή απλά στα τούρκικα kiz kulesi, αλλά διαρκώς το ανέβαλα. Τις προάλλες όμως τελικά κατάφερα να φτάσω ως εκεί.
Δεν θα ασχοληθώ με την ιστορία του πύργου. Εξάλλου στο διαδίκτυο μπορεί κανείς να βρει πολλές πληροφορίες. Με ενδιέφερε πιο πολύ να ξεφύγω λιγάκι από το βουητό της Πόλης και να περάσω ένα ωραίο απόγευμα.
Είχαμε την τύχη να πάμε με την Duygu λίγο πρίν δύσει ο ήλιος και δικαιωθήκαμε για αυτή την επιλογή! Πήραμε το καραβάκι και..τσούπ...σε λίγα κιόλας λεπτά είχαμε φτάσει.
Ο φάρος ειναι πραγματικά όμορφος και γυρνώντας την πλάτη μου, κοιτάζοντας την Πόλη, μαγεύτηκα από την ομορφία που απλώνονταν στον ορίζοντα. "Αχ γλυκειά μου Πόλη", αναφώνησα!!!! "Πόσο τυχερός είμαι"!
Οι φωτογραφίες μιλάνε από μόνες τους.

Το ανάκτορο του Ντολμά Μπαχτσέ και οι ουρανοξύστες στο βάθος.
Αχ γλυκειά μου Πόλη!!!

3 σχόλια:

  1. Χρηστος Ι. Δρουγκας31 Μαρτίου, 2012 22:59

    Μου επιτρεπεις μια διορθωση ; Ειναι ο Πυργος του Λεανδρου και οχι Μαιανδρου.
    Ισως κακη πληροφορηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ για την διόρθωση και την παρατηριτικότητα Χρήστο μου.Τυπογραφικό λάθος η αιτία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή